top of page

Groupe de My Site 5

Public·24 membres

Steven Lon
Steven Lon

Ik keek laatst naar een site type "https://xxxbabes4u.com/" en merkte dat er niet één soort content centraal staat, maar meerdere tegelijk. Ik begon met een live sessie en schakelde daarna over naar een paar video’s om te zien wat er nog meer te vinden is. Het viel op dat die twee vormen elkaar niet vervangen, maar eerder aanvullen. In de streams gebeurt alles direct, terwijl video’s meer een selectie lijken van wat al eerder is vastgelegd. Ik bleef even heen en weer gaan om te begrijpen hoe dat samenwerkt. Daardoor krijg je een beter beeld van wat zo’n platform eigenlijk biedt. Is dat iets waar jullie ook op letten als jullie kijken???????????

12 vues
Madina Tarin
Madina Tarin
Il y a 5 jours

Ja, dat herken ik wel omdat ik daar ook beide soorten content heb bekeken en niet bij één ben gebleven. Live sessies trekken aandacht doordat er altijd iets kan veranderen, terwijl video’s meer controle geven over wat je bekijkt. Ik heb een paar keer eerst een stream gevolgd en daarna een clip geopend om het verschil te voelen. Wat me opviel is dat je daardoor niet vastzit aan één manier van kijken. Het geeft ruimte om te wisselen afhankelijk van tijd en interesse. Dat maakt het geheel iets flexibeler dan wanneer er maar één formaat is.

membres

• Steven Lon
    Steven Lon
  • sonu Pawarsonu Pawar
    sonu Pawar
  • Jerems SilerJerems Siler
    Jerems Siler
  • lissa bellalissa bella
    lissa bella
  • Martin Harris
    Martin Harris
bottom of page